Tuesday, October 22, 2013

mr serba tahu.

Mood: ding dong

Dia seorang kawan yang boleh dikatogorikan sebagai baik. Sering ada masa untuk akak kalau akak bosan. Tapi kenkadang akak rasa mr serba tahu ni merimaskan. Bila jumpa depan mata tapi tak dengar sepatah ayat. Tapi bila berjauhan, ada saja inbox masuk dengan persoalan.

Akak nak ja berterima kasih sebab datang menghiburkan dan sering menghulur bantuan. Tapi dalam masa yang sama akak rasa, alangkah bagusnya jikalau bantuan itu dihulurkan daripada kesayangan. Maksud akak, kawan yang paling dekat dengan akak. alangkah baiknya... tapi apa pun, terima kasih.

Entah lah. Mungkin perhatian yang dia bagi tu, akak rasa keterlebihan disitu. dan akak rasa tiada keperluan disitu. Kenkadang risau tak bertempat. Hais~

Hurm, perasaan orang. Susah nak ramal.Apatah lagi  membaca yang tersurat di dalam hati orang-orang. Akak rasa dia terperangap lagi dengan emosi dan perasaan dia. Akak tak rasa lelaki dan perempuan boleh jadi kawan karib. Sebab akak cuma anggap dia tak lebih dari itu.

Perasaan... Biar lah.Tak salah. Perasaan suka ni bagi akak lumrah manusia. Tak dapat dielakkan dan tak dapat di tahan. Mungkin nanti akak baru nak kejutkan dia. Tapi bimbang makin dibawa arus mimpi nan deras.

Harap akak tak terlambat kejutkan dia.

No comments:

Post a Comment